Thursday, May 19, 2011

FORM SIX :)

hello people . 
dah lama siott tak update belog nih . rindu tahu ?
rindu nak bloggingg as usual .
psttt , ada orang rindu nak baca posts saya !
hee :)

alrightt .
aku nak cerita sketsket pasal form six yang aku sangat sayangg tu . zaman super senior masa kat sekolah yang sangatt indah itu . dengan kawankawan yang baikk . macammacam perangai ada . cikgu yang sportingg , yang pilih kasih pun ada . huh itu lumrah dunia . duniaa semata mata .
that day , aku ada terserempak dengan sorang budak . sebaya adik aku . aku tanyatanya lah , dia lepas nie akan pergi mana . dan dia dengan malumalu , cakap : pergi form six je .

dalam hati aku , haa . masuk form six pun nak malu ke ? kau akan tahu kelebihan diaa bila kau bole masuk semua pelajaran dia . hee . tak tidur malam lah kau kan . hoho :) okay , dia mengadu kat aku . cakap : cikgu zarina tu garang jugak ek . 
haa ? garangg ke ? mane de dia garangg lah . dia okay je . baik . memahami pelajar dia , walaupun penuh dengan sindir menyindir perli memerli . but , tuh semua nasihat berguna . and we ' ve fun with her . cuma aku palingg tak bole blaa kalau belajar Bahasa Malaysia subjek dia EMPAT masa ! kadangkala LIMA masa ! haihh , nak terabur otak aku . mulamula faham , at last , satu ape pun aku tak dapat . peninggg tahu ? hee

okay , balik kat cikgu zarina , dia baik lah . dia lah satusatunya cikgu yang terima kami [ budak kelas duaa ] dengan hati terbuka . di saat kami takde ibu angkat , dia lah yang sudi . di saat guruguru menyisihkan kami , dia sentiasa ada dengan nasihat dan harapan . di saat kami ingin seseorang untuk meluahkan perasaan , dia ada dan sedia mendengar . di saat kami bersedih , dia lah yang pertama kami jumpa . di saat kami gembira dengan keputusan semua , dia lah yang pertama kami kongsikan kegembiraan itu . everything is about HER ! ye , memang diaa . 

yang penting , baik dengan semua guruguru walaupun cikgu tak suka dengan kita . kita nak ilmu dia , jangan sakitkan hati dia . walaupun aku selalu sakitkan hati cikgu SV aku . haha . saje tunjuk nakal :P
banyak sangat main dah nie , nakalnakalnakal . hee . suatu masa dulu , dia nasihat aku , dia bagi harapan kat aku , aku menangis beb . haha . touchingg . dah lah kat kelas masa tuu . malu lah sebab Huza dengan Umie nampak =.=' ye , masa tuh aku de probs dengan cikgu SV aku tuu . sabar je lah ~ 

so , banyak sangat cite dah nie . kesimpulannya , cikgu zarina tak garang , tapi tegas . tak tegas tapi baik . baik dengan dia , dia baikkkkk dengan korangg semua , err maksud aku , dia akan baik dengan junior aku kat form six . bukan korang tau ! hee , oke nightt !


No comments: