Sunday, May 1, 2011

First OF May .

hello people , first of may . selamat bercuti .
first of all . aku sedih . then aku happy gak .
sedih sebab ...
happy sebab...
oke , tuh la . pape pun , aku minta maaf banyakbanyak kat semua orang kalau aku salah . aku tak perfect . and langsung tak perfect . macam ada orang tu cakap . kalau semua perfect siapa nak masuk neraka ? yeah , aku masih berharap dapat jumpa kau lagi suatu hari nanti .. maafkan aku .

oke , tadi macam biasa lah . Ahad . event dengan puteri UMNO .
aku jadi juri untuk pertandingan mewarna peringkat zon .
and ada yang mempertikaikan aku , just because dorang rasa aku terlalu muda untuk jadi Puteri Umno bahagian . dorang tak percaya .
tanye soalan bagai . haishh . aku nie kaunter pertanyaan kot ?
LOL . kau tak puas hati , kau sakit hati sebab anak kau tak dapat jawatan aku kan ?
LOL . gelakkan kau .
then , mintak maaf bukan mintak maaf kat aku .
mintak maaf dengan orang lain . gile vangangg .
buat rosak mood ahad 1 mei saja tahu tak ?

then , dah oke sket keadaan , semua dah faham kedudukan aku kat situ sebagai JURI yang dihantar oleh Ketua Puteri UMNO Bahagian , baru lah okay sket . choii .
please eh , jangan nak kerek sangat .

pertandingan mewarna budakbudak tadika KEMAS :


alrightt , actually bukan aku seorang je .
dengan rin and kakakkakak lain . ouh please , jangan tengok aku macam tak pernah nampak orang okay . makan kau krgg . jeleshh eh ? peduli ape aku .

takde mood lah .
T_____T





No comments: