Tuesday, April 26, 2011

Storie Of ... Someone :)

hello followers bloggers peoples stalkers sekaliann .
entri pagi nih aku nak storie pasal .. someone .
aku tak tahu kenapa aku memang suka sangat sakitkan hati dia .
aku rasa best plus dia buat aku senyum dan ketawa bila baca semua teks messages yang dia bagi . even aku sakitkan hati dia , jawapan yang dia bagi buat aku senyumm je tau . dia kawan baik aku , pernah couple sehari je , then jadi kawan baik balik . hee :)
.
.
.

yoo liaa ! aku tengah final exam nie . ada lagi tiga paper . kau dapat U mana ?
aku maybe future kat USM . insyaALLAH . jum reramai pergi Penang anta aku . hee tapi kalau dapat UTHM pon bagos gak . boleh jumpa Fakha harihari . 

ee gatal . ketok dahi kau karang . pegi masuk USM sana duduk diamdiam jangan tengok lelaki . jalan pakai purdah .
uh , tak kawen lah aku macamnie =.='

takpe tak kawen . nak kawen buat apa ? kau ada jumpa fakha ke ?
jumpa Fakha . ada lah . harihari aku jumpa dia . kau je takde . sombong belagak kerek . huh !
* padahal terserempak kat Facebook je .

eh pulak . gatal jumpa dia . patut la dia takde kat rumah . aku nak tunggu habis belaja baru jumpa kau . baru senang hati .
haha biarlah . dia je yang nak jumpa aku . kau takde ponn . finelah !

ee , tunggu habis periksa lah . kau nak tengok aku berjaya kan ? kan ? eh , kau tak keje ke sementara menunggu apaapa ?
aku tak keje pon , duduk rumah goyang kaki . aku da makin gemok da =.= !
 
HAHA , orang kaya . tak payah keje la . untung lah kau . dah tembam . hantaran mesti makin mahal .
tunggu Fakha habis belaja lah . ahaha

tunggu fakha habis belaja ?
Yelah . hiiii
 
gatal lah ! =.= jelous aku . tahu lah aku sijil je dia dah degree .
nak jealous apesal ? pape pun ,terima kasih banyakbanyak kat kau sebab kenalkan aku kat dia . ahahaha

ee , sampai hati kau . remuk hancur hati meninggalkan ku sendiri . waktu duka dulu kita lalui bersama . pagi yang bagai diterangi bintang terang ..
Eleh yeye je nih . dustaa belaka ! fakha call :D

 
ee , sakit hati aku :(
dah lah dah lah , sedih pulak aku tengok kau . oke lah . esokesok kita text lagi . Fakha suruh tido . dia marah aku tak tido lagi nie . hiii


adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta , yang masih bersemadi untukmu ..
.... =.='' 

aku tak bagi tido camane ?
Fakha suruh tido lah , dia suruh kau tido gak . hee 

eishh . apa . aku nak belaja la . nanti tersangkut kang makin lama aku duduk poli .
 haha , okeoke . bye gudnite apishhh .

 
eh , tak kerja pon tido awal ?
Fakha suruh tido . nak kene ulang lagi ? hhaha 

cukuplah sudah . ikut je lah cakap dia . kan sayang dia .
zzzzz ~

p/s : teringat masa raya tahun 2010 apis , fakha dengan member dorang yang lain datang  rumah aku masa malam raya pertama tapi rumah aku penuh . so , dorang tunggu kat luar rumah agak lama . ahaha :D soriii !





No comments: